בניית אתר וורדפרס​

יש לכם עסק הוא עובד לא רע בכלל אבל אתם רוצים להגדיל את החשיפה של העסק ואולי אפילו להתחיל למכור את השירות או המוצר שלכם באינטרנט, הפתרון שכל עסק חייב שיהיה לו הוא אתר מעודכן ומעוצב כזה שיוכל להזרים לקוחות חדשים ולייצג את העסק שלכם בצורה מכובדת ברשת.אנו בענבר מידה מומחים בבניית אתר וורדפרס שידבר ללקוחות שלך! 

בניית אתר וורדפרס עדכני ומעוצב

אתרי וורדפרס הינם אתרים אשר נבנים באחת הפלטפורמות הפופולריות והאמינות בעולם, המאפשרות מגוון עיצובים ושליטה מלאה בעיצוב ותכנות האתר. אנו בענבר מדיה מעניקים שרותי בניית אתרי וורדפרס ברמה הגבוהה ביותר, אנו נלווה אתכם בתהליך בניית אתר הוורדפרס, משלב האפיון דרך העיצוב והבנייה ועד לשלב הסופי שבו תקבלו אתר נגיש, נוח ומזמין.

לבניית אתר וורדפרס מקצועי השאירו פרטים כאן!

רספונסיביות זה שם המשחק!

כיום לא מספיק לבנות אתר יפה, חלק ניכר ביכולת של האתר שלכם להתקדם ברשת החיפוש הינו הרספונסיביות של אתרכם, אז מה זה בעצם רספונסיביות? רספונסיביות משמעותו התאמה של האתר שלכם למכשירים ניידים וטאבלטים. גוגל הציבה נושא זה כאחד מהפרמטרים העיקריים להתקדמות בצורה אורגנית על מילות המפתח הקשורות לעסק שלך. 

 

כלומר במידה ויש לך אתר ישן שאינו מתאים למובייל, עליך לשדרג אותו בהקדם האפשרי על מנת לא לפגוע באתר ובעסק שלך. מעבר לכך שזה לא נוח לגולשים, והם עלולים לנטוש את האתר שלך עקב חוסר נגישות ויזואלית ונוחות. אנו נדאג לבניית אתר מעוצב ורספונסיבי לעסק שלכם!

שלבים חשובים בתהליך בניית אתר וורדפרס

אפיון אתר – טרם ניגש לעבודת בניית האתר שלכם, עלינו לבחון מה מתאים לעסק שלך ולאפיין את הפרמטרים אותם נרצה להדגיש באתר, אילו נושאים יוצגו בתפריט, איך הייתם רוצים שהדברים יהיו מסודרים ועוד, חשוב לזכור שמעבר למה שהייתם רוצים שיהיה קיים באתר, יש לתעדף את חווית המשתמש באתר כמטרה עליונה, חווית משתמש טובה תוצאתה גולש שנשאר באתר, מתעניין ולבסוף משאיר פנייה.

עיצוב גרפי – לאחר שאפיינו את האתר למדנו מהו העסק שלך, החזון והמטרות, עלינו לרקום את התשתית העיצובית של האתר, למתג, לצבוע ולהתאים אותו לצרכים שלכם!

בניית אתר וורדפרס – לאחר שביצענו את שני השלבים הראשונים ניתן לגשת למלאכת בניית האתר, בניית אתר וורדפרס מקצועי ואיכותי הינו תוצאה של בניית תשתית ברורה. בניית אתר מכירות או בניית אתר תדמית מצריכים תהליכים דומים ברמה הכללית,עם זאת באתרי מכירות נדרשת חשיבה על תהליך הרכישה של הלקוח.

דגשים בבניית אתר וורדפרס – כאשר בונים אתר חשוב להקפיד על מספר דברים: ראשית אנו מעוניינים שהאתר יעביר את המסר של העסק שלכם, במה החברה עוסקת ואילו שירותים או מוצרים היא מעניקה, לאחר מכן חשוב שהעיצוב יהיה מושך אך עם זאת יתאים לתחום בו אתם עוסקים, וזאת ע”י התאמת צבעים נכונה ואטרקטיבית. אנו בענבר מדיה מקפידים לשים דגש על חווית הלקוח, ויצירת אינטרקציה אשר תוביל אותו להשארת פרטים או רכישה.

מעל 10 שנות ניסיון

לענבר מדיה מעל 10 שנות ניסיון בבניית אתרים, תחזוקת אתרים ושיווק דיגיטלי
ניסיון עושה את ההבדל! אל תבזבזו זמן עם חברות אחרות תגיעו ישר למומחים
לקבלת הצעה לחץ כאן

מומחים בניהול אתרים

ענבר מדיה מומחים לניהול אתרים בפלטפורמות שונות, וורדפרס, דרופל, דודה, וייקס מג’נטו ועוד…
ניהול אתרים משאירים למומחים!
לקבלת הצעה לחץ כאן

מקצועיות זה שם המשחק

לענבר מדיה צוות מתכנתים ומעצבים מקצועיים שיטפלו באתרך בצורה הטובה ביותר!
אל תהיה עוד לקוח, הצטרף אלינו וקבל יחס אישי ומקצועי!
לקבלת הצעה לחץ כאן

שירות אישי ומהיר

בענבר מדיה תוכלו ליהנות משירות מקצועי, אישי וקשר ישיר עם מנהל האתר שלכם!
חשוב לנו שתהיה רגוע ותוכל להתפנות לדברים נוספים בעסק שלך!
לקבלת הצעה לחץ כאן