הדרכת פייסבוק ומדיה דיגיטלית​

שיווק ופרסום בפייסבוק, פתחתם עסק או שכבר יש לכם עסק פעיל והייתם רוצים לשווק גם בפלטפורמות אחרות, אבל אין לכם מושג איך עושים את זה? וגם האמת שבתור עסק מתחיל אין לכם תקציבים לשלם לחברת שיווק דיגיטלית. ענבר מדיה חושבים עליכם ומעניקים לכם את האפשרות לקבל הדרכת פייסבוק מקיפה לתפעול דף הפייסבוק העיסקי שלכם. כדי שתוכלו לצמוח ובעתיד וגם תוכלו לתת למישהו לנהל את העמוד עבורכם כדי שאתם תוכלו להתפנות להעניק שירות ללקוחות שלכם ולהגדיל את קהל הלקוחות.

מה לומדים בהדרכת פייסבוק?

מעשה פייסבוק מורכב ממספר פרמטרים עיקריים. בהדרכת פייסבוק נלמד מספר דברים חשובים:

הדבר הראשון והחשוב ביותר בהתחלה וגם להמשך הוא הנושא הוויזואלי של המותג שלכם. חשוב להשקיע קצת בגרפיקה איכותית שתשדרג את הנראות שלכם ותעניק לעסק שלכם נופך מקצועי. ברור לכולנו שקודם כל אנשים קונים עם העיניים וזה נכון גם לגבי העסק שלכם.

הדבר הבא הוא היכולת שלכם להיות יצירתיים, כתיבת פוסטים איכותיים בעלי ערך מוסף ומניעים לפעולה הינם דבר הכרחי לקידום הדף שלכם בצורה נכונה. השקיעו זמן בלחשוב מה המסרים שהייתם רוצים להעביר, הוסיפו תמונה מתאימה שתמשוך את העין. אפשרות נוספת היא סרטונים ויראליים אשר יגרמו לשיתופים, הגרלות ועוד ועוד אפשרויות שיווק. הדבר השלישי הקשור לניהול הדף העסקי שלכם הוא ניהול קמפיינים ממומנים בפייסבוק.

הדרכת פייסבוק למי זה מתאים?

הדרכת פייסבוק מיועדת לכל אדם בעל עסק קטן כגדול המעוניין להפיץ את שירותיו או מוצריו ברחבי הרשת החברתית פייסבוק. בעיקר עסקים בתחילת דרכם אשר המשאבים הכספיים שלהם אינם מבוססים בתחילת הדרך, אך חשוב להם להראות נוכחות גם בפייסבוק. הסיבה ברורה למדי; מליוני משתמשים בפייסבוק יכולים להוות את הלקוח הבא שלכם, היעילות בפייסבוק מוכחת מעל לכל ספק. עם זאת, חשוב לבחון מהו סוג העסק והאם התחום מתאים לשיווק בפייסבוק, וגם אם העסק אינו מתאים בדיוק, עדיין חשוב להיות שם, פשוט המטרה של הדף תהיה שונה, כאשר עיקר הכוונה תהיה בלהפיץ מידע, להראות נוכחות ולחזק את המותג. עסקים רבים מבינים שהתעסקות בפייסבוק עלולה לארוך זמן רב לכן הם מעדיפים לפנות לשירות שלנו לצורך שיווק ופרסום בפייסבוק.

 

לסיכום זה מה שנלמד בת'כלס בהדרכת פייסבוק

איך לפתוח דף עיסקי?

איזה פוסטים כדאי להעלות? וכמה פעמים בשבוע?

איך ליצור קמפיין בפייסבוק?

האם ניתן ליצור סקר בדף הפייסבוק?

כיצד שולטים בתגובות האוהדים?

פרסום בקבוצות ועוד ועוד….

הדרכת פייסבוק אחד על אחד

אנו מאמינים שכל עסק דורש חשיבה שונה, בהדרכת פייסבוק אישית נוכל לייעץ לכם מה כדאי לכם לעשות, ולחשוב אתכם ביחד על אפשרויות שיווק נוספות. אנו מעניקים לכם הדרכה אחד על אחד, בה תוכלו לשאול את השאלות שתמיד רציתם לשאול, להתנסות ולהבין מה האפשרויות העומדות בפניכם.

למידע נוסף התקשרו: 03-6881446 או השאירו פרטים בטופס יצירת קשר לחצו כאן

מעל 10 שנות ניסיון

לענבר מדיה מעל 10 שנות ניסיון בבניית אתרים, תחזוקת אתרים ושיווק דיגיטלי
ניסיון עושה את ההבדל! אל תבזבזו זמן עם חברות אחרות תגיעו ישר למומחים
לקבלת הצעה לחץ כאן

מומחים בניהול אתרים

ענבר מדיה מומחים לניהול אתרים בפלטפורמות שונות, וורדפרס, דרופל, דודה, וייקס מג’נטו ועוד…
ניהול אתרים משאירים למומחים!
לקבלת הצעה לחץ כאן

מקצועיות זה שם המשחק

לענבר מדיה צוות מתכנתים ומעצבים מקצועיים שיטפלו באתרך בצורה הטובה ביותר!
אל תהיה עוד לקוח, הצטרף אלינו וקבל יחס אישי ומקצועי!
לקבלת הצעה לחץ כאן

שירות אישי ומהיר

בענבר מדיה תוכלו ליהנות משירות אישי וקשר ישיר עם מנהל האתר שלכם!
חשוב לנו שתהיה רגוע ותוכל להתפנות לדברים נוספים בעסק שלך!
לקבלת הצעה לחץ כאן