למדו איך לקדם דף עסקי בפייסבוק בעצמכם!

כל עסק חייב דף עסקי בפייסבוק, עסקים רבים אינם יכולים לממן לפחות בהתחלה חברה אשר תנהל את הדף העסקי שלהם. בתור התחלה עסק קטן יכול לנסות לעשות זאת לבד עד שיתחיל לגדול, אך חשוב לדעת שקידום מקצועי של דף הפייסבוק מצריך ידע ועקיביות. אז איך לקדם דף עסקי פייסבוק בעצמכם ? התשובות במאמר הבא.

פתיחת דף עסקי בפייסבוק – שלב א

איך לקדם דף עסקי בפייסבוק ? זו אולי השאלה המורכבת ביותר שאפשר לשאול, ניהול של דף פייסבוק כרוך בהמון משתנים. ראשית עליכם ליצור את הדף העסקי שלכם, את הדף העסקי עליכם ליצור דרך הפרופיל האישי שלכם או דרך ההתחברות הראשונית של פייסבוק אשר מאפשרת לכם לפתוח דף עסקי ללא פרופיל. על מנת לפתוח דף עסקי עליכם לגשת לחץ העליון במסך המחשב שלכם ללחוץ עליו לאחר מכן ביחרו באופציה של צור דף. פתיחת דף עסקי אינה מסובכת מבחינה טכנית אך חשוב לדעת מספר דברים: השם שאתם נותנים לדף שלכם הינו בעל משמעות, בחרו שמשקף בבירור את תחום העסק בתוספת שם העסק על מנת שהלקוחות שלכם יוכלו למצוא אתכם בקלות, במידה ותרצו לשנות את השם, תוכלו לעשות זאת בלשונית פרטי הדף, שינוי שם הדף יכול להתבצע פעם אחת בכל שבעה ימים.

עיצוב הדף העסקי שלכם

ישנה חשיבות עליונה לנראות שלכם ברשת החברתית, על מנת למשוך את הקהל שלכם, להראות אמינים ואטרקטיביים עליכם לעצב את הדף שלכם בצורה מקצועית. תמונת הקאבר שלכם תופיע בכל פעם שתשתפו את העמוד בקבוצות על כן חשוב שתראו טוב בפני הלקוחות הפוטנציאליים שלכם.

קמפיין לייקים איכותי – הגדילו את הקהל שלכם

על מנת שתוכלו להגדיל את קהל האוהדים שלכם בעמוד, חשוב שתפעילו קמפיין לייקים, אל תתפתו להפעיל קמפיין דרך הכפתורים שמופיעים לכם בעמוד העסקי, הם לא מאפשרים את מלוא אופציות הפילוח של הקהל שלכם, אם אינכם יודעים להפעיל קמפיין דרך מנהל המודעות כדאי שתפנו למומחה שיעזור לכם בנושא זה. או פשוט התקשרו אלינו: 03-6881446

כעת התחילו להעלות פוסטים בעלי תוכן מעניין וויראלי, אל תפציצו בפוסטים שיווקים כל הזמן, זה לא מעניין את הקהל שלכם לאורך זמן, נסו לבחור סרטונים או תמונות מעניינות, בצעו סקרים, שאלו שאלות את הגולשים שלכם.

פרסום ממומן בפייסבוק איך זה עובד?

לפייסבוק מערכת פרסום מתוחכמת אשר יודעת לנתח את תחומי העניין של הגולשים. הפרסום יכול לעבוד על מטרות פרסום שונות, כמו קידום פוסטים, הגדלת המרות והשארת לידים. המערכת הפרסום יודעת לנתר את המידע של הגולשים על פי מידע בו הם התעניינו. כדי להפעיל קמפיין איכותי עליכם להכיר את האופציות השונות בפרסום בפייסבוק ויכולות ניתוח קהל היעד שלכם, פנו אלינו ליצירת קמפיינים איכותיים וממירים.