בניית אתר בעיצוב אישי

תהליך בניית האתר כרוך בתכנון רב של התוכן, העיצוב וכמובן העבודה הטכנית של קוד האתר, רצוי שהאתר אותו אתה רוצה לבנות יהיה ייחודי, נוח ומזמין למשתמש, אנו בענבר מדיה חושבים גם על חווית המשתמש והנוחות בתפעול האתר ולכן מציעים שירות בניית אתר בעיצוב אישי, אתר שיהווה בית וירטואלי לעסק שלך. 

בניית אתר בעיצוב אישי - הפנים שלכם ברשת

העסק שלכם צריך כתובת במרחבי הרשת ומהווה בית וירטואלי לעסק שלכם. בית שבנוי נכון מהיסודות יהיה בית יציב ועמיד שיחזיק מעמד לאורך זמן. בהתאם, אתר אינטרנט שנבנה בצורה נכונה תוך מימוש אסטרטגיה מדויקת לקידום באינטרנט, יהיה מוצלח יותר, יקודם מהר יותר במנועי החיפוש וייצור המרות ורווחים גבוהים יותר.

בניית אתר בעיצוב אישי

אם החלטתם שאתם רוצים לבנות עבור העסק שלכם אתר תדמיתי או מכירתי, חברת ענבר מדיה מציעים לכם בניית אתר וורדפרס בהתאמה אישית, לא רק אתר מרשים ומעוצב, אלא גם אתר שמזרים תנועה אליו ומותאם לעולם האינטרנטי העכשווי. אז כדי לסייע לכם להבין כיצד עובד תהליך של בניית אתר בעיצוב אישי להלן הסבר קצר על תהליך הקמת האתר.

לבניית אתר מקצועי השאירו פרטים כאן!

לפני שמתחילים במלאכת בניית אתר וורדפרס מעוצב, חשוב לאפיין את הפרמטרים הבאים:

מהו תחום הפעילות של האתר ?

(עסקים, צרכנות, ספורט, מדע, תקשורת, תרבות ואומנות וכו’ ).

מהי המטרה של האתר ?

(אתר עסקי, פורטל מידע, אתר מכירות, אתר תדמית, אתר יח”ץ וכו’).

מיהו קהל היעד של האתר ?

(מין, גיל, מיקום, שפה וכו’).

לאחר אפיון של הפרמטרים הללו, ניתן להתחיל בתהליך בניית אתר בעיצוב אישי. האתר שלכם הוא הדרך שבה אתם אומרים לעולם “אני פה”, ולכן, חשוב מאוד שהוא יאפיין את החברה שלכם או אתכם בצורה האופטימלית ביותר. על מנת לאפיין בצורה מדויקת את האתר, חשוב מאוד להתרשם ולקבל מושג כיצד נראים אתרי המתחרים שלכם. עם זאת, חשוב לשים לב שאינכם מושפעים יתר על המידה מרעיון מהמתחרים שלכם ואתם מדגישים את הייחודיות שלכם מעל הכל. שהיא הדרך הבטוחה שלכם להצלחה בים המידע שקיים כיום ברשת.

איכות בניית האתר שלכם

בנוסף, חשוב לקחת בחשבון שגם אם העיצוב והאפיון של אתרכם יעשה בצורה מדויקת, ישנם תקנים חשובים שעל האתר שלכם לעמוד בהם על מנת לעמוד בקריטריונים לקידום של מנועי החיפוש. ארגון W3C (World Wide Web Consrtium) התווה תקנים לאתרי אינטרנט, אשר מאפשרים למנועי החיפוש לנתח ולדרג את איכות האתרים ברשת. לכן, בעת בניית אתר אינטרנט חשוב מאוד להקפיד על תקני ה- XHTML של חברת W3C אם ברמת קריאות דפי ה – HTML (דפי קוד מהם בנויים אתרי האינטרנט), בנייה נכונה של קבצי ה-CSS (קבצי העיצוב של דפי ה-HTML) ועוד. בנוסף, התאמת האתר שלכם לתקני W3C מבטיחה על פי רוב, שהאתר שלכם יראה טוב בכל הדפדפנים.

מעל 10 שנות ניסיון

לענבר מדיה מעל 10 שנות ניסיון בבניית אתרים, תחזוקת אתרים ושיווק דיגיטלי
ניסיון עושה את ההבדל! אל תבזבזו זמן עם חברות אחרות תגיעו ישר למומחים
לקבלת הצעה לחץ כאן

מומחים בניהול אתרים

ענבר מדיה מומחים לניהול אתרים בפלטפורמות שונות, וורדפרס, דרופל, דודה, וייקס מג’נטו ועוד…
ניהול אתרים משאירים למומחים!
לקבלת הצעה לחץ כאן

מקצועיות זה שם המשחק

לענבר מדיה צוות מתכנתים ומעצבים מקצועיים שיטפלו באתרך בצורה הטובה ביותר!
אל תהיה עוד לקוח, הצטרף אלינו וקבל יחס אישי ומקצועי!
לקבלת הצעה לחץ כאן

שירות אישי ומהיר

בענבר מדיה תוכלו ליהנות משירות מקצועי, אישי וקשר ישיר עם מנהל האתר שלכם!
חשוב לנו שתהיה רגוע ותוכל להתפנות לדברים נוספים בעסק שלך!
לקבלת הצעה לחץ כאן