פרסום באאוטבריין

פרסום באאוטבריין

פרסום באאוטבריין כל מה שרצית לדעת!

פרסום באאוטבריין (outbrain) זהו למעשה דרך לפרסם את העסק שלך או המוצר שלך דרך כתבה פרסומית. לפרסום באאוטבריין יש יתרונות משמעותיים בכל הנוגע לדרך אליה אתה מגיע ללקוח שלך. פרסום באאוטבריין מאפשר לך לפרסם באתרים הגדולים בארץ כמו :כלכליסט, YNET, מאקו, וואלה וכדומה בעלות נמוכה ביחס ליצירת כתבה פרסומית באתרים אלו. הפרסום של הכתבה שלך למעשה יראה כמו כל כתבה רגילה באתר.

אז איך מתרחש תהליך הפרסום באאוטבריין?

הרעיון הוא פשוט אנו יוצרים כתבות תוכן מעניינות אשר ימשכו את הקורא לקריאה על המוצר/שירות וכך למעשה יגדילו את החשיפה של העסק שלך וגם ייצרו לידים חדשים. 

פרסום באאוטבריין היא דרך יעילה ומתוחכמת יותר להגיע ללקוחות שלך. אנו נוכל ליצור עבורך את הכתבה ברמה הגבוהה ביותר תוך מחקר של העסק שלך והבנת הצורך ומטרת הפרסום. בכתבה נוכל להוסיף פרטים ליצירת קשר, הפניה לאתרך ואפילו טופס יצירת קשר להשארת פרטים אשר יגיע ישירות לתיבת הדואר שלך. יש לזכור שלפרסום באאוטבריין יש דרישות גבוהות כך שהתוכן יהיה אינפורמטיבי וברמה גבוה. לענבר מדיה כותבי תוכן מקצועיים לכתיבת תוכן לאתרים ברמה הגבוהה ביותר.

לניהול אתר מקצועי השאירו פרטים כאן!

איך יראה הפרסום באאוטבריין?

כתבה פרסומית של אאוטבריין למעשה נראית כמו כל כתבה אחרת בעמוד האתר בו נפרסם, תהיה תמונה הקשורה לכתבה וכותרת משנית קצרה לתיאור, אאוטבריין הינה אחת משתי האפשרויות לפרסום תוכן ברחבי הרשת, האופציה הנוספת היא פרסום בטאבולה. כאשר נו מפרסמים באאוטבריין אנו למעשה חושפים את הכתבה למספר מסויים של גולשים בהתאם לתקציבים אותם הגדרנו בקמפיין. ההבדל העיקרי בין פרסום באאוטבריין לפרסום בטאבולה הוא סכום הכסף שאותו עליכם להשקיע אאוטבריין מאפשרת גמישות גבוה יותר לעמות טאבולה הדורשת עלות מינימלית של 1500$ לקמפיין. 

פרסום באאוטבריין

יתרונות הפרסום באאוטבריין

1. הפרסום באאוטבריין נראה כמו כתבה לכל דבר באתר ולכן הסיכוי שגולש יתעניין בכתבה גבוהה יותר וכך למעשה אנו יוצרים מגע ראשוני עם לקוח פוטנציאלי. 

2. הפרסום מאפשר חשיפה משמעותית באתרים גדולים נחשבים.

3. העברת מידע על המוצר או השירות שלך בצורה מפורטת וברורה.

4. רימרקטינג והגדלת קהל המתעניינים – פרסום באוטבריין מאפשר לנו להשתמש בקוראית שצפו בכתבה ולטרגט בפרסום חוזר לגולשים אלו.

5. יצירת לידים – בכתבה נוכל להשתיל טופס יצירת קשר להשארת פרטים (ליד)

6. עלויות פרסום נמוכות ביחס לתמורה – עלות פרסום באווטבריין זולה יחסית ביחס לתחום השיווק ברשת .

כמה עולה לפרסם באאוטבריין?

עלות הפרסום באאוטבריין הינה 10 דולר ליום לפחות ככל שתגדילו את התקציב כך גם החשיפה של המודעה תגדל, יש לקחת בחשבון שיתכן ותהיה חריגה של עד 20-25% בעלויות התקציב שהגדרתם. העלות נקבעת לפי כמות ההקלקות על המודעה בדומה לקידום בגוגל תשלום עבור הקלקה. על אף שהסכום המינימלי הוא 10 דולר ליום מומלץ להשקיע יותר כסף על מנת למקסם את התגובה של הגולשים. עלות לקליק יכולה לנוע בין דולר אחד ל- 0.1 סנט כאשר הקמפיין מוצלח במיוחד.

כיצד משיגים כתבה איכותית לפרסום באאוטבריין?

אנו בענבר מדיה מציבים בפניכם את האופציה בה אנו נבצע מחקר מקיף על תחום עיסוקכם וניצור יחד עם כותבי התוכן האיכותיים שלנו כתבה שתתאים לכם. האופציה הנוספת היא שאתם תכתבו את הכתבה בהתאם להנחיות שלנו במידה ויש לכם כישרון כתיבה מצויין שיכול לבוא לידי ביטוי או כותב תוכן אין האוס אשר מכיר את העסק שלכם בצורה מיטיבה.

דילוג לתוכן