קידום אורגני SEO

תהליך קידום אורגני -SEO (שמשמעותו: search engine optimization) מאפשר לאתר שלכם לבלוט מול המתחרים שלכם, להזרים תנועה איכותית של לקוחות שבאמת מחפשים את שירותיכם וכתוצאה מכך להגדיל בצורה משמעותית את הרווחים שלכם.

קידום אורגני - להזרים לקוחות חדשים

אתם מחפשים לקוחות חדשים והלקוחות שלכם מחפשים אתכם ברשת. אם האתר שלכם לא נהיר לאופי החיפוש של הלקוחות שלכם, הרצון המשותף לא יתממש. על מנת לממש את המפגש בין רצונותיכם לרצונותיהם של לקוחותיכם, עליכם להנגיש ולהתאים את האתר שלכם לאופן החיפוש שלהם.

 

שימו לב, למיקום האתר שלכם בתוצאות מנוע החיפוש של גוגל השפעה משמעותית ביותר ליכולת שלכם להצליח לשווק בעולם האינטרנט. פחות משני אחוזים מהגולשים ימשיכו לדף תוצאות החיפוש השני בגוגל והרבה פחות מהם לדפים הבאים. לכן, כאשר אתם נגישים ומדברים את השפה של גוגל ומבצעים קידום אורגני, אתם מתקדמים אל עבר הדף הראשון בהתאם למילות החיפוש המתארות את המוצרים שלכם, אשר הוא הקשר הישיר שלכם עם לקוחותיכם.

לקידום מקצועי בגוגל השאירו פרטים כאן!

מה ההבדל בין קידום אורגני לבין קידום אתרים ממומן?

בעולם האינטרנט של היום, קיימים שני סוגים של ערוצי פרסום ושיווק, האחד קידום ממומן והשני קידום אורגני. קידום אתרים ממומן הינו קניית שטח פרסום מגוגל על פי מילות חיפוש שמורות בעמוד הראשון של תוצאות החיפוש שלהן. 

 

 

אתם משלמים בעצם מחיר קבוע לקליק עבור הגולשים שלחצו על המודעה שלכם. החיסרון המהותי ביותר של שיטת פרסום זו הינה העובדה שפרסום שלכם בדיוק כמו בעולם הפרסום ברדיו בטלוויזיה, מודעות או עיתונות, הפרסום שלכם הינו בר חלוף. הוא לא פועל למיתוג העסק שלכם לאורך זמן וברגע שנגמר לכם התקציב גם אורך חיי השיווק האינטרנטי שלכם נגמר.

קידום אורגני בגוגל

קידום אורגני פועל אחרת לחלוטין, בתהליך זה פועלת חברת הקידום שלכם על מנת ליצור חשיפה מקסימאלית לאתר שלכם באמצעות הבנת מגנון הפעולה של הסורקים של גוגל לעומקו, והתאמת המלל באתר ואופיו למנגנון זה על פי מילות החיפוש והאסטרטגיה המתאימה לעסק שלכם. בנוסף, באמצעות בנייה וקנייה של קישורים אורגנים וממומנים, בהתאם. 

 

חברת הקידום בונה עבורכם תדמיתית ורשת שיתופי פעולה שונים עם אתרים נוספים בעלי תחומי עניין קרובים ומטרה משותפת, כך אתם מגדילים את הדרוג של האתר שלכם בגוגל ומתקדמים בתוצאות החיפוש לדף הראשון. כך אתם מקנים לעצמכם פרסום קבוע וחשיפה לאורך זמן לקהל היעד שלכם.

תהליך קידום אורגני בחברת ענבר מדיה

חברת ענבר מדיה מציעה לכם שיטת עבודה אמינה, זמינה וקשובה, המשלבת שיטות עבודה מסורתיות עם שיטות חדשניות ומבטיחה לכם תוצאות יציבות בשקיפות גבוהה, שיבטיחו קידום ממוקד לטווח הרחוק. באמצעות תהליך קידום אורגני ממוקד תוכלו ליהנות מדרוגים גבוהים טבעיים בתוצאות החיפוש של גוגל וכתוצאה מכך להגדיל את מעגלת הלקוחות שלכם.

 

תהליך הקידום הממוקד כולל מספר שלבים, שנועדו על מנת להביא לכך שהאתר יופיע בעמוד הראשון בגוגל עבור ביטויים נבחרים אשר נבחרו על ידי הלקוח. ומשם להביא לכך שיישארו בעמוד הראשון וימשיכו להיות מדורגים גבוהה בתוצאות החיפוש.

שלבי תהליך קידום אורגני לאתר:

פגישה ראשונית – בפגישה זו ניצור את התוכנית הממוקדת בתחום הקידום האורגני ונגדיר את המטרות, באמצעות מחקר מילות מפתח, ניתוח התנהגות השוק באינטרנט ומצב המתחרים.

 

אופטימיזציה לאתר וכתיבת תוכן שיווקי – בשלב זה של תהליך הקידום, נמפה את מצבו הנוכחי של האתר או המידע הקיים וניצור תוכנית התואמת את הביטויים הנבחרים, השפה השיווקית בתחום הספציפי ומבנהו הפיזי של האתר.

 

בניית קישורים ממומנים ואורגניים לאתר – בשלב זה, ניצור תשתית מלאה של תוכנית הקישורים הנכנסים לאתרכם. תוך מיפוי אתרים רלוונטיים לשיתופי פעולה והפעלת מערך קישורים מאתרים משמעותיים.

 

חיזוק תדמיתי וניהול מוניטין – בשלב זה, נבצע הגדלה של החשיפה לה זוכים העמודים החשובים באתרכם, נשפר את מראה האתר ואת האופן שבו הוא נתפס תדמיתית באינטרנט.

 

הגדלת המרות – בסופו של דבר, הדבר החשוב ביותר הוא הגדלת מעגל הלקוחות שלכם. לאחר ניתוח התנהגות הגולשים באתרכם באמצעות כלים מתקדמים כגון: גוגל אנליטיקס, מפות חום וכו, ניצור תוכנית למיקסים השארת לילדים ופניות לקוחות מהאתר שלכם.

 

פגישת סיכום והסקת מסקנות – בסיום תקופת הקידום המסוכמת, נבצע פגישה בה נציג לפניכם את דו”ח ההתקדמות שלכם ונתוני התהלך. נפיק לקחים ונבצע תוכנית עתידית בה נרחיב את תהליך הקידום בתקופה הבאה. 


אנו מציעים ללקוחותינו ומגוון רחב של פתרונות בתחום האתרים והרשתות, בנוסף לשירות קידום בגוגל תוכלו ליהנות גם משירות ניהול אתרים ותחזוקת אתרים אישי ומקצועי, פה אלינו עוד היום לקבלת הצעת מחיר.

מעל 10 שנות ניסיון

לענבר מדיה מעל 10 שנות ניסיון בבניית אתרים, תחזוקת אתרים ושיווק דיגיטלי
ניסיון עושה את ההבדל! אל תבזבזו זמן עם חברות אחרות תגיעו ישר למומחים
לקבלת הצעה לחץ כאן

מומחים בניהול אתרים

ענבר מדיה מומחים לניהול אתרים בפלטפורמות שונות, וורדפרס, דרופל, דודה, וייקס מג’נטו ועוד…
ניהול אתרים משאירים למומחים!
לקבלת הצעה לחץ כאן

מקצועיות זה שם המשחק

לענבר מדיה צוות מתכנתים ומעצבים מקצועיים שיטפלו באתרך בצורה הטובה ביותר!
אל תהיה עוד לקוח, הצטרף אלינו וקבל יחס אישי ומקצועי!
לקבלת הצעה לחץ כאן

שירות אישי ומהיר

בענבר מדיה תוכלו ליהנות משירות מקצועי, אישי וקשר ישיר עם מנהל האתר שלכם!
חשוב לנו שתהיה רגוע ותוכל להתפנות לדברים נוספים בעסק שלך!
לקבלת הצעה לחץ כאן