רוצים לדעת איך לקדם דף בפייסבוק? תתחילו מכאן!

לקדם דף פייסבוק דורש ידע, זמן, יצירתיות, עקביות וסבלנות . קידום בפייסבוק שונה מקידום בפלטפורמות פרסום אחרות. תגובת הקהל שלכם קצת יותר איטית מפרסום לדוגמא בגוגל וזאת מכיוון שבפייסבוק אתם מחפשים את הלקוח שלהם ואילו בגוגל הלקוח מחפש אתכם. הדבר משמעותי ומהותי בדרך ללקוח הפוטנציאלי הבא שלכם. אז איך לקדם דף בפייסבוק בצורה מקצועית ונכונה? התשובה מתחילה במאמר הבא.

להתחיל מבראשית – שלב ראשון בקידום דף הפייסבוק העסקי

לאחר שפתחתם את הדף העסקי והגדרתם את כל המידע הרלוונטי על העסק שלכם הגיע הזמן לעצב את הדף שיהיה מעניין, מזמין ואטרקטיבי לגולשים. ויזואליות היא שם המשחק בפייסבוק. לכן עצבו את תמונת הפרופיל שלכם בעזרת לוגו של החברה וכמובן את תמונת הקאבר הגדולה, כזו שתדבר את השפה העיצובית שלכם. אל תמעיטו בנושא זה, כדאי להשקיע ולבנות דף שנראה טוב, זה הפרצוף של העסק שלכם ברשת.

הגדילו את קהל האוהדים שלכם – שלב שני באיך לקדם דף בפייסבוק

לפני שאתם מתחילים לפרסם פוסטים, חשוב שתתחילו ליצור את קהל האוהדים שלכם. תתחילו בלהזמין את החברים שלכם ללחוץ לכם לייק בעמוד ושתפו את הדף בפרופיל הפרטי שלכם. פעולות אלו יעזרו לכם להתחיל לזוז קדימה. כמו כן שווה להשקיע בקמפיין לייקים שיזמן לכם קהל אוהדים רלוונטי על פי הפילוח שתבחרו. תתחילו בקטן בידקו מה העלויות שנדרשות עבור הדף שלכם.

פרסום פוסטים – שלב שלישי לקידום דף פייסבוק

לאחר שצברתם אוהדים בדף באופן התחלתי, אתם יכולים לעבור לשלב הבא ולהתחיל לפרסם פוסטים. קחו לכם זמן וחישבו מה היתם רוצים לפרסם וכמה. פוסטים של דף עסקי מקבלים חשיפה אך לא בכמות שבטח היתם רוצים להשיג. לכן חשבו על פוסטים מעניינים אשר יוכלו ליצור אינטרקציה עם הקהל, לייקים, תגובות ושיתופים יגבירו את ה תפוצה של הפוסט שלכם בקרב משתמשים חדשים. חשוב לזכור שלא כדאי לפרסם את המוצרים שלכם ולנסות למכור כל הזמן, הדבר הזה לא יעיל ואפילו יכול לעצבן את הגולשים. לכן פרסמו מוצרים בצורה מבוקרת ונכונה. אל תשכחו לצרף תמונה או סרטון מעניין שבאופן אוטומטי יגדילו את תפוצת הפוסט שלכם.

קידום ממומן בפייסבוק- שלב רביעי

קידום ממומן בפייסבוק הינו פרמטר חשוב כדי שהדף שלכם יוכל להתקדם ולהתרחב, לפייסבוק מערכת פרסום משוכללת הנותנת מענה כמעט לכל עסק. אם יש לכם דף עסקי כדאי ואף רצוי להריץ במקביל להעלאת הפוסטים גם קמפיין ממומן או שניים. אתם יכולים להחליט כמה תרצו להשקיע בפרסום אך זיכרו שפרסום איכותי מתחיל מעלות של לפחות 50 ₪ ליום.

למידע נוסף התקשרו אלינו: 03-6881446