ניהול דף עסקי בפייסבוק – הקמת חנות בפייסבוק

ניהול דף עסקי בפייסבוק הינו דבר המורכב מפרמטרים רבים ומגוונים המתחילים בויזואליות איכותית וממשיך במלל מעניין, פרסום ממומן בפייסבוק ועוד ועוד פרמטרים שפייסבוק מחדשת מעת לעת, אותם חשוב להכיר ולהבין.

לאחרונה פייסבוק הוסיפה את האפשרות של הוספת חנות בדף העסקי שלכם בפייסבוק. הכלי החשוב הזה מאפשר לבעלי עסקים רבים להציג את מוצריהם כמעין פרוטפוליו לחנות, הגברת החשיפה למוצרים ורכישתם.אגב ניתן להפעיל קמפיינים ממומנים על מוצרים אלו ולשווק אותם.

ניהול דף עסקי בפייסבוק כולל בתוכו רבדים רבים הקמת חנות הינו חלק חשוב בתהליך, במידה והינכם מעוניינים לקדם את המוצרים שלכם, אם אין לכם עדיין אתר, זה פתרון זמני בהחלט אפשרי.

החנות אינה מאפשרת רכישה של שירותים דיגיטליים כאלה ואחרים אלא רק מוצרים מוחשיים, הדעה הרווחת היא שגם לזה יהיה פתרון בהמשך. חשוב לזכור שעל אף שניתן להציג מוצרים בחנות הפייסבוק לא ניתן לרכוש ישירות דרך העמוד העסקי.

להלן הסברים חשובים על ניהול דף עסקי בפייסבוק ותהליכים בבניית החנות :

אז איך מוסיפים חנות בפייסבוק? חשוב לדעת! בניהול דף עסקי בפייסבוק

בעמודה הצדדית של העמוד העסקי שלכם תוכלו לראות אופציה שנקראת “חנות” אם אין לכם אופציה כזו תוכלו להבחין הפלוס שרץ לכם באמצע המסך אם תלחצו עליו תתחילו בבניית החנות. במידה ואינכם “עסק מקומי” או “מותג” לא תוכלו לפתוח חנות, ויהיה עליכם להגדיר את הדף שוב. תוכלו למצוא מידע זה במאמרים הנוספים בבלוג שלנו.

על אף שלא ניתן למכור בפייסבוק יהיה עליכם להגדיר את סוג המטבע איתו אתם מוכרים.

הוספת מוצרים לחנות הפייסבוק שלכם.

לאחר הוספת החנות, לחצו על הוסף מוצרים:

לאחר שתלחצו על הוספת מוצרים, תפתח לכם חלונית ובה האפשרות להוסיף תמונות או סרטונים,

במידה ובחרתם בתמונות תועברו לאופציה של העלאה מהמחשב או בחירת תמונות מתוך האלבומים שיש לכם בפייסבוק.

ביחרו באופציה הרצויה ולחצו אישור, לאכן שתלחצו אישור יהיה עליכם להגדיר את השם של המוצר ואת מחירו. במידה ותרצו תוכלו להוסיף גם תיאור. לחצו שוב אישור והרי הוספתם את המוצר הראשון שלכם לחנות החדשה.

ניהול דף עסקי בפייסבוק, חשוב להבין!

ניהול דף עסקי בפייסבוק דורש זמן, סובלנות, ידע ויצירתיות, יש לכם את הזמן לעשות זאת, נפלא! במידה ואתם מתקשים טכנית וגם עם הזמנים, אתם מוזמנים ליצור עמנו קשר ונשמח לעמוד לשרותכם, התקשרו: 03-6881446