קידום דף פייסבוק – כל מה שצריך לדעת

פתחתם דף עסקי בפייסבוק בשעה טובה, אתם מסתכלים עליו אבל אין לכם מושגמה עושים חוץ מלהסתכל על מספר החברים העגום שלכם שעומד כנראה על בין 0-10 חברים! נכון המצב כרגע נראה עגום אבל במאמר הבא ניתן לכם כמה טיפים לקידום דף פייסבוק בצורה נכונה, כזו שתביא לכם לייקים לדף ולחשיפה גבוהה יותר. צריך לזכור קידום דף פייסבוק הוא עניין של זמן, צריך להיות סבלניים וכמו כל דבר בחיים מה שזז מהר מידי עלול להיות לא מספיק טוב או איכותי.

איך משיגים לייקים לדף בקידום דף פייסבוק?

יש כמה שיטות מהירות ופשוטות להשיג לייקים לדף מבלי להשקיע יותר מידי כסף או מאמץ.

הזמנת חברים – דבר ראשון שאתם יכולים לעשות הוא הזמנת חברים שקימיים אצלכם בפרופיל האישי, פייסבוק מאפשרת לכם לבצע פעולה זו בצורה נוחה, לחיצה על כפתור “עוד” תחשוף בפניכם את האופציה של “הזמן חברים”.

קבוצות בפייסבוק – זה אחד הדברים הטובים ביותר שאתם יכולים לעשות לעצמכם, פשוט הצטרפו לקבוצות רלוונטיות לתחום שלכם, ושתפו את העמוד שלכם, הוסיפו מלל מעניין ושגרו אותם לעולם, זה גם יכו לגרוף מספר לייקים נוספים. שימו לב, יש קבוצות שבהן יש זמנים שמותר לפרסם, בידקו לפני השיתוף מתי אפשר לפרסם בכל קבוצה, כדי שלא תיחסמו בטעות.

קמפיין ליייקים – דרך נוספת ששווה להשקיע בהתחלה היא קמפיין ליייקים, על מנת ליצור קמפיין כזה עליכם לגשת למנהל המודעות שלכם. גשו לחץ הקטן המופיע בצידו של המסך למעלה, לחצו עליו וחפשו את האופציה צור מודעה. תנסו לפעול לפי ההיגיון אם המערכת נראית לכם לא ברורה גשו לבלוג שלנו למידע נוסף על קמפיינים בפייסבוק.

קידום דף פייסבוק כי הויזואליות קובעת!

חשוב מאוד לשים לב שאתם מעלים לדף העסקי שלכם גרפיקות ברמה גבוהה, כאלו שתואמות את ההגדרות של פייסבוק מבחינת גודל תמונת פוסט, תמונת הקאבר ותמונת הפרופיל, לויזואליות חשיבות גבוה כאמור כיום העיניים קונות ראשונות.

להלן הגדלים הרצויים בפייסבוק לתמונות שונות – לקידום דף פייסבוק בצורה נכונה!

תמונות קאבר 851x315PX
תמונת פרופיל 180x180PX
תמונת פוסט רגילה 403x403PX
תמונת לינק (קישור) 470X246
תמונת לינק גלילה 90x90PX
תמונת אפליקציה 111x74PX
תמונת קאבר לאירוע 784X295