קידום פוסט בפייסבוק בלי קיצורי דרך

במידה ואתם מנהלים את דף הפייסבוק שלכם באופן עצמאי, חשוב שתכירו את שיטות הפרסום בפייסבוק, מה עובד ומה פחות ואיך לעשות את זה בצורה נכונה. פייסבוק מאפשרת לנו לפרסם את מוצרינו או שירותינו במגוון אפשרויות פרסום שונות, כל אחת בעלת מטרות שונות.

קידום פוסט בפייסבוק – BOOST לפוסטים לא מה שחשבתם!

רבים מהמפרסמים בפייסבוק טועים וחושבים שהכפתור שמופיע בתחתית הפוסטים “קדם פוסט זה” הינו הדרך הנכונה לקידום פוסט בפייסבוק, זו טעות בסיסית, חשוב לדעת שהכפתור הזה נועד להניע אתכם לפעולה, פייסבוק למעשה מקדמים את המטרות שלהם, כדי שאתם תוציאו כסף. למעשה השימוש בכפתור זה מגביל את אפשרויות פילוח הקהל שלכם ובעצם מוריד את איכות הפרסום שלכם, מעבר לכך ישנן אפשרויות פרסום רחבות יותר שאליהם אתם כנראה לא נחשפים.

מנהל המודעות בפייסבוק

פרסום נכון בפייסבוק וקידום פוסט בפייסבוק נעשה בצורה נכונה אך ורק דרך מנהל המודעות של פייסבוק, דרך מנהל המודעות ת וכלו לבחור את מטרת הקמפיין שלכם, לפלח את קהל היעד שלכם בצורה יסודית, להגדיר את התקציב שלכם, לבחור היכן תרצו שהפרסום יופיע- בעמודה השמאלית, בדף הבית, אינסטגרם ועוד.

בחירת הקריאטיב במודעות פייסבוק

לאחר שתגדירו את כל הפרמטרים באשר לקהל שלכם, תעברו הלאה לבחירת הקריאייטיב של המודעה, כלומר הנראות של המודעה, המלל והתמונה או הסרטון. פייסבוק מאפשרת לכם להוסיף תמונה אחת או יותר למודעה שלכם, רבים מהמפרסמים לא מודעים לאפשרות של בחירת תמונות מתוך המאגר של פייסבוק דבר שיכול לחסוך לכם מאות שקלים ברכישת תמונות מקצועיות. כך שאם אין לכם תקציב למעצב שיעצב תמונה במיוחד תוכלו להשתמש בתמונות של פייסבוק בחינם! נושא הויזואליות חשוב מאוד בקידום פוסט בפייסבוק שווה להשקיע חשיבה עמוקה בנושא זה.

הגדרות מטרת הפרסום בקידום פוסט בפייסבוק

שימו לב שהגדרת בחירת המטרה של הפרסום בתחילת התהליך תשפיע על האפשרויות שלכם באזור הקריאיטיב כלומר אם אנו נגדיר מטרה פרסום בעלת לינק כמו “הגדלת המרות באתר” תהיה לנו אפשרות להוסיף לינק לפרסום שלנו כמובן. במידה ותרצו להשתמש בפיקסל ההמרות של פייסבוק, תצטרכו להטמיע את קוד הפיקסל באתר שלכם, לשם כך פנו למתכנת או למי שבנה לכם את האתר. הפיקסל יאפשר לכם לספור את ההמרות שנוצרו בעקבות הפרסום שלכם.