שיווק ופרסום ביוטיוב​

קידום והקמת ערוץ יוטיוב הינה אחת הדרכים הטובות ביותר להעניק לעסק שלכם פלטפורמה עכשווית וצעירה, שבה תוכלו להעלות סרטונים על העסק שלכם, סרטי תדמית וסרטונים המקדמים את העסק כדוגמת סרטון “הלקוחות שלנו” או “לקוחות ממליצים” ועוד.

למה כדאי לעשות פרסום ביוטיוב?

קידום סרטונים על ידי פרסום ביוטיוב הוא אחד הדברים אשר יגרמו לחשיפה הגדולה ביותר למותג שלכם, למעשה מטרתו של כל עסק הוא ליצור חשיפה לקהל רלוונטי עבורו. פרסום ביוטיוב הוא גם דרך מצויינת להביא תנועה איכותית לאתרכם ויצור לידים כתוצאה מכך. כל אחד שיש לו סרטון ביוטיוב שם לו למטרה גם לגרוף יותר צפיות בסרטון על מנת לחזק את מעמדו בתחומו. היוטיוב הוא פלטפורמה מצויינת להיכנס לתודעה הציבורית, בצורה הויזואלית ביותר שניתן להשיג.

לשיווק מקצועי ביוטיוב השאירו פרטים כאן!

מה הן האפשרויות שלנו לפרסום ביוטיוב?

יוטיוב מאפשרת לנו לפרסם בכמה צורות על ידי מערכת שנקראת True View להלן האפשרויות הפרסות בפנינו:

 

In Search – רעיון שדומה במהותו לפרסום בגוגל, למעשה הסרטון יופיע בתוצאות החיפוש של הגולש לאחר שיקליד משהו באפשרות החיפוש. צריך לקחת בחשבון ששיטה זו יעילה מאוד אך היא עולה יותר כסף.

In Display – מודעה מסוג זה מופיעה בשני אופנים או לצד סרטונים או בתוך הסרטון עצמו. היתרון באפשרות זו הוא עלויות נמוכות יותר ולמרות זאת יותר הקלקות.

In Slate – אלו אותן פרסומות מעצבנות שכולם רוצים לדלג עליהן ולא יכולים, הפרסום יופיע לפני הסרטון המבוקש.

In Stream – פרסומת שמגיעה לפני הסרטון אך לגולש יש אפשרות לדלג עליה לאחר 5 שניות במידה והגולש לא דילג הצפייה תיחשב כצפייה בסרטון.

כדאי לחשוב היטב אם ברצוניכם להשתמש באופציה זו שכן כפי שאמרנו היא מעצבנת את הגולשים ובתכלס לא בהכרח תביא לכם תוצאות.

 

פרסום ביוטיוב מתבצע תדרך פלטפורמת הפרסום של גוגל, אשר מאפשרת לכם להציג את המודעה שלכם הן במחשבים נייחים, טלפונים חכמים וטאבלטים. המערכת מאפשרת לנו לפלח את קהל היעד על ידי מיקומים דמוגרפיים גם כן.

יוטיוב הפלטפורמה של הדור הצעיר

יוטיוב הינה פלטפורמה בה הצעירים של היום מבלים שעות רבות ושואבים מידע רב דרכה, ישנן דרכים רבות לשיווק ביוטיוב, מעבר להעלאת הסרטונים שלכם תוכלו גם לבצע פרסום ביוטיובשיופיע בתחילת סרטונים אחרים או בצידי עמוד היוטיוב כפי שפירטנו בתחילת המאמר.

קידום ערוץ יוטיוב והפקת סרטי תדמית

יוטיוב היא דרך חדשנית ומקורית להפגין נוכחות ברשת בצורה זמינה ואיכותית. ענבר מדיה מעניקים שרותים הן בתחום פרסום ביוטיוב והן בתחום הפקת סרטי תדמית לעסק, כיום הפקת סרטי תדמית הם חלק בלתי נפרד מתהליך הקידום, בעולם עסקי ותחרותי חשוב להראות ולהדגיש את ייחודיות העסק ומטרותיו, ענבר מדיה פה כדי לעזור לכם להתקדם ולקחת את הצעד הבא בהתפתחות העסקית שלכם.