שיווק ופרסום בפייסבוק

ברשת ניתן למצוא מגוון רחב של מאמרים המסברים כיצד נכון לעשות שיווק ופרסום בפייסבוק. אך האמת היא שאין באמת ספר חוקים ברור או תהליך קידום פשוט וברור שכל אחד יכול לתפעל. על מנת להצליח לשווק ולפרסם בפייסבוק אתם צריכים להכיר טוב את התנהגות קהל היעד הספציפי שלכם.

איך ליצור שיווק ופרסום בפייסבוק שעובד?

רשת הפייסבוק יצרה מצב קיים, שבו כל עסק קטן כגדול מבין שהפעילות בפייסבוק משמעותית להצלחתו ומצד שני לרבים מן העסקים ישנה תחושה שמדובר במשחק חברתי מעל לכל דבר אחר. עם זאת, אחרי הכל הפייסבוק היא באמת רשת חברתית שבה אנשים נפגשים על מנת להעביר את הזמן לשתף בחוויות וכו’. 

 

על מנת לסייע לכם להבין קצת יותר לעומק את השירותים שאנחנו מעניקים לכם בתחום פרסום בפייסבוק, להלן הסברים על תחומי הפעילות המומלצים בפייסבוק והשירותים שאנו בחברת ענבר מדיה יכולים להעניק לכם:

לשיווק מקצועי בפייסבוק השאירו פרטים כאן!

שיווק ופרסום בפייסבוק (Facebook Marketing) הוא המפתח להצלחת העסק שלך

שיווק ופרסום בפייסבוק מורכב מכמה פרמטרים חשובים ביותר, וזואליות, תוכן וערך מוסף. שילוב של הדברים הללו לאורך זמן ובצורה עיקבית יעניק לכם יתרון מול המתחרים שלכם, כיום כולם נמצאים בכל רשת אפשרית כדי לקדם את העסק שלהם, פייסבוק הינה בהחלט אחת הפלטפורמות החזקות ביותר שאפשר לבחור כדי לקדם את העסק שלכם.

עיצוב ובניית דף נחיתה

אפשר להקים דף פייסבוק איכותי גם ללא מעצב גרפי ומתכנת מקצועי. ישנם דפי פייסבוק שהצליחו ביותר אך ורק על בסיס התוכן המעניין אותו הציגו בעמוד. עם זאת באפשרותכם לבחור במומחים שיבנו עבורכם את דף הפייסבוק ותחזקו אותו ברמת שינויי קוד וגרפיקה במידת הצורך ויסייעו לכם לבנות רמת קריאייטיב שמדברת את השפה של הפרסום בפייסבוק. ענבר מדיה, מציעה לכם עיצוב דף מקצועי ותחזוקו השוטף תוך ניהול קמפיין מקצועי של Facebook Advertising ושילוב לשוניות facebook tabs, עיצוב גרפי מקצועי וממשק המתחבר לאתר האינטרנט האישי שלכם.

פתיחת דף עסקי בפייסבוק

חשוב מאוד לדעת, כי על מנת לבצע פרסום בפייסבוק של העסק שלכם בצורה נכונה, עליכם לפתוח דף עסקי ולא פרופיל אישי. תוכלו לפתוח חשבון עסקי אשר אינו מקושר ישירות לחשבון האישי שלכם או כזה אשר מקושר באופן ישיר לחשבון האישי שלכם. במידה ותבחרו לפתוח חשבון אשר אינו מקושר תוכלו לשמור על הפרדה בין התחום האישי לעסקי בחייכם. 

שיווק ופרסום בפייסבוק
פתיחת דף עסקי הינה חינם, וניתן לבצע אותה באמצעות חשבון מייל שונה מהמייל בו השתמשתם על מנת לפתוח את הפרופיל הפרטי שלכם. כיום פייסבוק מאפשרת לכם גם להציג את הפרופיל הפרטי שלכם בתוך הדף העיסקי, בנוסף פייסבוק החלה לאפשר לדפים עסקיים להצטרף לקבוצות שונות בפייסבוק על מנת להגדיל את החשיפה של הדפים ליותר אנשים.

פרסום בפייסבוק – קידום ממומן בפייסבוק

חשוב שתיקחו בחשבון, שגם אם תפרסמו מודעות ממומנות, אוהדים מגיעים לדף העסקי שלכם אם התוכן השיווקי שלו מעניין, מקורי ואטרקטיבי. לכן, זה לא מספיק למשוך אותם לדף על ידי פרסום ממומן בפייסבוק (שעולה לכם כסף עבור כל קליק או תפוצה), אלא להביא אותם למצב שהם יעשו לייק לעמוד ישתפו אותו עם חבריהם. 

 

רק פעולות אלו יוכלו להבטיח לכם כי מעגל הלקוחות המגיעים אליכם מהפייסבוק יגדל. אתם צריכים להיות מעניינים, תקשורתיים, נחמדים וחדשניים כדי שהלקוחות שמתעניינים בכם ירצו לחזור, לקרוא ולשתף עם חבריהם.

פרסום בפייסבוק

פרטיות בפייסבוק

ברשת הפייסבוק ישנן הגדרות פרטיות שמשתנות לעיתים קרובות. הסיבה לכך הינה העובדה שגולשים מציפים למערכת תלונות שנובעות מחשיפת המידע האישי שלהם ברשת ולכן מערכת הנהלת הפייסבוק פועלת על מנת להעניק לגולשים שלה מקסימום פרטיות. לכן, חשוב להיות מעודכנים תמידית בשינויים וכמובן, לעדכן את הגדרות החשבון האישי שלכם בהתאם. ענבר מדיה מציעה לכם מעקב מתמיד אחר הגדרות הפרטיות שלכם בפייסבוק.

ניהול פוסטים וקמפיינים מקצועיים בפייסבוק

פרסום בפייסבוק, דורש השקעה, זמן, הבנה וכתיבה שיווקית נכונה ומקורית. זה לא מספיק לפתוח את העמוד ולכתוב פוסטים, יש צורך לחשוב על טיזרים, מבצעים, תחרויות, שיתוף קישורים מעניינים לחדשות, מאמרים וטיפים מהתחום שלכם ועוד. באפשרותכם להמציא מאגר תכנים בנוי מראש ולפעול לפיו, אך עם זאת מומלץ מידי פעם להתעדכן בפעולותיהם של המתחרים שלכם, בתגובות ובקשות הגולשים שלכם בעמוד וכו’. 

 

על מנת לעשות פעולות אלו בצורה המקצועית ביותר מומלץ לפנות לאנשי שיווק מקצועיים בתחום לכן, ענבר מדיה מציעה לכם מענה מקיף בתחום ניהול פוסטים וקמפיינים שיווקיים שיביאו את הפרסום בפייסבוק שלכם להצלחה.