מיתוג עסקי ברשת

רשת האינטרנט הפכה כיום להיות אחת הזירות העסקיות המהותיות ביותר להצלחתו של עסק, היא נגישה לכל ומאפשרת תקשורת מהירה ואפקטיבית. אין כיום עסק רצני שלא מחזיק אתר בבעלותו. עם זאת, בשל הנגישות וקלות השגת המידע אתם חשופים לעולם כולו.

במקום שכל אחד יכול לקבל מידע עליכם אתם ודאי תעדיפו להשאיר רושם חיובי. מיתוג עסקי וניהול מוניטין באינטרנט הינם חלק מהותי ביותר בכל תהליך שיווקי עסקי. ענבר מדיה מעניקים לכם בנוסף לקידום אתר שלכם שירות ניהול מוניטין מתקדם ומיתוג עסקי מקצועי.

האינטרנט זוכר הכל גם את הדברים שאנחנו מעדיפים לשכוח !

מנוע החיפוש הוא רובוט, הוא לא מבצע סלקציה במידע האורגני שאנשים מקבלים. בדיוק כפי שהוא יכול להעלות ביקורות חיוביות על העסק שלכם, הוא יכול להציף גם ביקורות שליליות, דברי נעצה ופרטים שליליים מהעבר העסקי שלכם וכו’. ביקורת שלילית מסוג זה שמוצפת בכל פעם שכותבים את השם שלכם בשאילתת חיפוש יכולה להוות מכשול מהותי ביכולת שלכם לקדם ולמנף את העסק שלכם ומהוות נזק תדמיתי קשה.

כאן אנחנו נכנסים לתמונה, אנו מציעים לכם תוכנית קידום ומינוף מוניטין שתעניק לכם תדמית איכותית ומזמינה בעולם האינטרנט. על ידי בחירה ותכנון מהם תוצאות החיפוש שאתם מעוניינים שיוצגו כאשר מחפשים אתכם באינטרנט ניתן יהיה לבנות עבורכם תדמית חדשה ואיכותית על פי בחירתכם. על ידי ברירה ופעולות קידום שונות ניתן לגרום למנועי החיפוש להציג תוצאות חיוביות ומחמיאות עבור העסק שלכם ולהעלים את הביקורות השליליות. באמצעות פעולות אלו תהיה לכם שליטה מהותית על הדרך שבו העולם רואה אתכם.

שימו לב, תיקון ועיצוב מוניטין זו עבודה קשה, אבל הרס של מוניטין אפשר ליצור ברגע!

מיתוג עסקי באינטרנט

היום כבר כולם יודעים, בלי מיתוג העסק שלך לא יצליח להתרומם מסחרית. בדיוק כפי שמיתוג בחיי היומיום פועל על התודעה שלנו ברמת החברות הגדולות המוכרות, המותגים שלהן והמוצרים הפופולאריים שלהן, כך גם הגדרת המאפיינים של העסק שלכם, הייחודיות שלכם והשוני שלכם מיחידים אתכם מכל שאר המתחרים שלכם. בחירת מאפיינים כגון : שם החברה, אייקון מסחרי / לוגו, סיסמא שיווקית ומאפייני תדמית נוספים כמו עיצוב ייחודי, צבעים, גישה שיווקית והשקפה אידיאולוגית יוכלו להבטיח לכם שתצליחו להבליט את הייחוד שלכם מול המתחרים.

אך העבודה לא מסיימת בבניית לוגו, סיסמאות שיווקיות ואפיון תדמיתי, יש צורך להביא את הייחוד שלכם לתודעת הלקוח, ללקוחותיכם העסקיים ולמתחרים שלכם. אתם צריכים לקבוע עובדה שאתם על המפה.

הצרכן הממוצע בישראל הפך עם השנים לבררן יותר ומתוחכם יותר, ים המידע שקיים כיום באינטרנט מציף אותו ולכן כאשר הוא נתקל בתוכן שיווקי הוא עלול לעזוב את העמוד. לכן כאשר הוא נתקל בדף איכותי שמעניק לו משהו מעניין וייחודי בצורה מושכת וחדשנית, הוא יתעכב ויפתח כלפי תוכן חדש. אבל על מנת לקבוע מותג חדש ואטרקטיבי, עלינו להתאזר בסבלנות ולהתמיד בתהליך המיתוג. עולם האינטרנט הוא זירה מלאה במידע, תפקיד המיתוג העסקי הוא לנצל מצב זה לחיוב ולהנחיל אט אט אל התודעה של קהל הגולשים את המותג החדש כך שתיווצר אצלם קונוטציה חיובית ומזמינה כלפיו.

מקצוענות היא שם המשחק

המומחיות שלכם בתחום בו אתם עוסקים נכשה על ידי הרבה זמן וניסיון. כחלק מתהליך המיתוג המתקדם, נלווה ונדריך אתכם כיצד להפוך להיות מקור מידע מקצועי באינטרנט תוך ביסוס מעמדכם כמומחים בתחום הפעילות בו אתם עוסקים. ערוצי התקשורת האינטרנטיים מאפשרים לכם לפעול להרחבת מעגל לקוחותיכם על ידי יצירת פלטפורמות שיווק מקצועיות כגון :

יצירת קטעי וידאו מקצועיים קצרים עם טיפים ועצות

יצירת קטעי MP3 להאזנה עם מידע מקצועי

הפקה של סמינרים ואירועים מקצועיים

יצירת סדנאות בתחום פעילותכם

כתיבת מאמרים מקצועיים (בסיוע מדריך עריכת תוכן)

חברת ענבר מדיה מציעה לכם את חבילת המיתוג העסקי וניהול המוניטין המלאה שלה, בעזרת היועצים במקצועיים תוכלו לממש את יצירת התכנים והתוכניות המועדפים עליכם ואת הנתיב לו אתם מייחלים עבור העסק שלכם. צרו קשר עוד היום לקביעת פגישת ייעוץ ללא התחייבות מצדכם.