פרסום ממומן בפייסבוק המדריך העדכני​

לפייסבוק מערכת פרסום אשר מאפשרת לכל דף עיסקי לפרסם את מוצריו או שרותיו, פרסום ממומן בפייסבוק הוא זול משמעותית מפלטפורמות קידום שונות כגון גוגל, לינקדאין וכדומה. חשוב להכיר את מערכת הפרסום בפייסבוק, שעלולה להיות מורכבת למשתמש הממוצע, ולעיתים מתסכלת, שכן לפייסבוק חוקים משלו שצריך וחשוב להכיר. מערכת פייסבוק השתנתה רבות בשנים האחרונות ויש להכיר את האפשרויות הרבות שקיימות כיום.

מידע בסיסי על פרסום ממומן ברשת הפייסבוק

כאמור כל אחד יכול לפרסם בפייסבוק, כלומר כל אחד שיש לו דף עיסקי. על מנת להתחיל בפרסום ממומן בפייסבוק עליכם ראשית לפתוח חשבון מודעות. אם מעולם לא פתחתם חשבון מודעות, אז זה הדבר הראשון שצריך לעשות : גשו לראש הדף בעמוד הבית שלכם ולחצו על החץ הקטן בראש הדף, תיפתח לכם גלילה ובה מספר אפשרויות חפשו את האפשרות של “צור/י מודעות”.

לאחר מכן יטען חשבון המודעות שלכם ופייסבוק יבקש מכם להכניס פרטי כרטיס אשראי על מנת להמשיך בתהליך:

לאחר שהכנסתם את פרטי האשראי בצורה נכונה תעברו, למנהל המודעות. מנהל המודעות מאפשר לכם לראות את מצב הקמפיינים שלכם בכל זמן נתון, עלויות, תפוצה, מעורבות בפרסום ועוד. כרגע לאחר שיצרת את חשבון המודעות שלכם, לא תופיע לכם אף שורת מידע, מכיוון שטרם התחלתם לפרסם כמובן.

איך יוצרים מודעה ממומנת בפייסבוק?

בדף הראשי של מנהל המודעות תוכלו להבחין בכפתור ירוק אשר עליו כתוב צור או צרי מודעה, לחצו עליו:

לאחר לחיצה על כפתור זה, יפתח לכם חלון ובו אפשרויות רבות לסוגים שונים של מודעות. כל אחת מהאפשרויות שונה במהותה ברמת המטרה שלה:

למעשה עליכם לבחור מה הייתם רוצים להשיג מפרסום ממומן בפייסבוק :

• קידום של פוסט אשר נמצא כבר בעמוד העסקי שלכם,

• קידום הדף – משמעותו קמפיין לייקים,

• שליחת אנשים לאתר, תאפשר לכם להוסיף לינק לתמונה של המודעה עם כפתור קריאה לפעולה ואיסוף לידים.

כל אחת מהאפשרויות שונה מאוד מבחינת תקציבית ותפוצה, בפרסום ממומן בפייסבוק חשוב להכיר את האפשרויות. את נושא זה תוכלו להכיר רק על ידי ניסוי וטעייה. אם לא מתחשק לכם להתעסק עם זה ולבזבז כספים, או שזה נראה לכם מסורבל מידי, אתם מוזמנים ליצור עמנו קשר בטלפון 03-6881446

פילוח קהל בפרסום ממומן בפייסבוק

לאחר שבחרתם את אחת האפשרויות שלכם בסוג הפרסום המומלץ, תפתח לכם המערכת ותציג בפניכם את האפשרות של בחירת הקהל שלכם. פילוח ממוקד ונכון הינו קריטי להצלחת הקמפיין. אתם צריכים להחליט למי הקמפיין מיועד, גברים/נשים, אזורים בארץ, גילאים, שפות, תחומי ענייו ופרמטרים נוספים שניתנים לפילוח במערכת הקמפיינים של פייסבוק.

תמשיכו הלאה ותעקבו אחר הדרישות לגבי תקציבים ותזמון המודעות.

פרסום והפעלה של הקמפיין הממומן בפייסבוק

לאחר שהגדרתם את כל הנדרש לחצו על המשך. לאחר מכן, תעברו למעשה לבחירה של הפוסט, והקריאטייב של המודעה. תוכלו להכניס את המלל הרצוי, התמונות והלינק של המודעה.

לחצו על בצע הזמנה והרי יצרתם את המודעה הראשונה שלכם. אם אינכם מצליחים לבצע את ההזמנה כנראה שההגדרות שהגדרתם אינן נכונות, נסו לחזור אחורה ולבדוק מה השתבש.

פרסום ממומן בפייסבוק דורש ידע רב ובעיקר ניסיון איך לבצע קמפיין מוצלח, אנו בענבר מדיה מומחים לניהול דפי פייסבוק ונשמח להעניק לכם שירות מעולה!