ניהול דף פייסבוק איך עושים את זה?

כיום כל עסק גדול כקטן יודע שעליו לפתוח דף פייסבוק, קהל הלקוחות הפוטנציאליים ברשת החברתית הינו עצום בגודלו והפוטנציאל הטמון בשיווק בפייסבוק הוא בעל משמעות רבה. עסקים רבים בעיקר בתחילת דרכם אינם מסוגלים להשקיע בחברת קידום אשר תעשה עבורה את ניהול דף פייסבוק, על כן חשוב להכיר לפחות את הדברים הבסיסיים בניהול דף פייסבוק. בכתבה הבאה נסביר איך פותחים דף פייסבוק ואיך מנהלים נכון דף פייסבוק לעסק מתחיל.

ניהול דף פייסבוק – לעשות את זה נכון!

ראשית כדאי ורצוי שיהיה לכם פרופיל אישי איתו תוכלו להתחיל בתהליך פתיחת העמוד שלכם. כעת גשו לצד השמאלי של המסך שלכם ולחצו על החץ הקטן המופיע שם, כעת תיפתח לכם גלילה עם אפשרויות רבות חפשו את האופציה של צור/י דף:

FACEBOOK4

לאחר מכן תפתח לכם חלונית בה עליכם לבחור את התחום בו אתם עוסקים, בחרו את הרלוונטי ביותר עבור העסק שלכם.

facebook-5

מכאן והלאה כל מה שאתם צריכים לעשות זה לעקוב אחר ההוראות של פייסבוק ודי מהר תפתחו את הדף שלכם. כעת חשוב מאוד להבין שיש משקל רב לנראות של דף הפייסבוק שלכם, לכן כדאי להשקיע בעיצוב תמונת קאבר איכותית ומזמינה להוסיף לוגו ומספר טלפון יכולים מאוד להועיל.

כעת היכנסו לאודות בלשוניות הצדדיות, עליכם להוסיף את כל המידע הרלוונטי לגבי העסק שלכם, שם, טלפון, תיאור קצר וארוך, אימייל, אתר אינטרנט ובעצם כל פרט שיכול להיות רלוונטי ללקוחות שלכם.

עברנו את השלב הראשוני בניהול דף הפייסבוק שלכם, מזל טוב! אם נתקלתם בבעיה לפתוח את הדף ואתם זקוקים לעזרה מקצועית, אנו מזמינים אתכם ליצור קשר על מנת שנוכל להקים לכם את הדף בצורה איכותית ומקצועית.

איך מזמינים חברים ללחוץ לייק בעמוד?

כעת הדבר הראשון שצריך לעשות הוא להזמין אנשים ללחוץ לכם לייק בעמוד, הרי זו המטרה הראשונית בניהול דף פייסבוק, לפני שתעלו משהו תאגרו קצת חברים מפרגנים לעמוד שלכם, פייסבוק מאפשרת לכם להזמין חברים שכבר נמצאים בפרופיל האישי שלכם, גשו ללשונית “עוד” שנמצאת מתחת לתמונת הקאבר שלכם, ולחצו על הזמן חברים. לאחר מכן תיפתח לשונית עם כל החברים שנמצאים לכם בפרופיל האישי, לחצו הזמן והזמנה אוטומטית בנוסח: “גילי הזמין אתכם לאהוב את העמוד עסקים מצליחים עם ענבר מדיה” תשלח לחבר שלכם.

facebook-6

ניהול פוסטים בפייסבוק

עכשיו צריך להתחיל להזיז את הדף שלכם קדימה, תנסו לחשוב על דברים יצירתיים כאלה שיכולים לעניין את הקהל שלכם והעלו פוסטים לדף שלכם. כדאי ואף רצוי מאוד שהפוסטים שלכם יכללו תמונות מעניינות ומסקרנות, סרטונים ויראליים, טיפים הקשורים לתחום שלכם ועוד ועוד.

ניהול דף פייסבוק הינו תהליך שלוקח זמן ויש להתמיד בו, אך הסבלנות משתלמת, בתור עסק מתחיל יש לכם אפשרות להשתמש בפלטפורמת הפייסבוק שהיא חינמית ואינה מצריכה מכם ידע רחב במחשבים אלה הרבה יצירתיות וסבלנות, אם תעלו פוסטים בעקביות ותפרסמו כל הזמן, לאט לאט דף האוהדים שלכם יגדל ויצמח, וכך גם מספר הלקוחות שלכם בעסק.

קמפיינים ממומנים בפייסבוק

ניהול דף פייסבוק כולל בתוכו גם את נושא הקמפיינים הממומנים בפייסבוק, זהו תחום בפני עצמו שצריך ללמוד ולהכיר.

פה רצוי מאוד שתתייעצו עם מומחים שלנו, מערכת הניהול של פייסבוק יכולה להיות מסורבלת למי שלא מבין את ההיגיון שעומד מאחורי מערכת הפרסום בפייסבוק