איך עושים שיווק בפייסבוק?

אחת הדרכים המוצלחות ביותר לשווק את העסק שלך היא על ידי פייסבוק, כיום השיווק בפייסבוק הוא אחד הדברים העיקריים והמרכזיים שכל עסק צריך על מנת לשווק את העסק שלו.

אין כמעט עסקים שאין להם דף פייסבוק וזאת מכיוון שרבים הבינו את העוצמה שיש לפלטפורמה של פייסבוק להציע. אך שיווק בפייסבוק ובכלל הוא תהליך שדורש זמן, סבלנות, ידע ויצרתיות.

חשוב להכיר את הכלים שהשיווק בפייסבוק מאפשר לנו. העלויות שתשקיעו בפייסבוק הן נמוכות משמעותית לעומת פרסום שונה כמו שלטי חוצות, פליירים וכדומה, העלויות לעומת התועלת הן משמעותית זולות יותר ומשתלמות יותר. כאשר עושים שיווק בפייסבוק חשוב לזכור שלוויזואליות של הדף, הפוסטים והמודעות הממומנות יש השפעה ניכרת על הצלחת הדף. חשוב להשקיע בעיצוב של הדף שלכם להעביר מסר מדוייק, ברור ואיכותי, אשר מבהיר בצורה מהירה את רוח העסק ותחום עיסוקכם.

מה אנחנו עושים כשאנו משווקים בפייסבוק?

נראות דף הפייסבוק

אנו בענבר מדיה מעניקים מגוון שרותים לניהול איכותי של דף הפייסבוק שלכם, ראשית אנו נעצב את ונמתג את עמוד הפייסבוק שלכם כך שיראה מקצועי ומזמין לגולש. נעצב את תמונת הקאבר ותמונת הפרופיל.

כתיבת תוכן

כתיבת פוסטים הינה חשובה וקריטית על מנת להניע את הלקוח שלך לפעולה, שרותי הקופיריטינג שלנו הינם איכותיים ומטרתנו היא ללמוד את העסק שלך ואת המסרים שהייתי רוצה להעביר בצורה קלילה ונעימה.

שיווק ופרסום ממומן בפייסבוק

פרסום נכון של המודעות שלך בפלטפורמת הפייסבוק הכוללת בניית קמפיינים איכותיים וממירים ככל הניתן על ידי פילוח נכון של קהל היעד שלך. בחירה נכונה של סוג המודעה, יצירת ויזואל וקריאטיב ברמה גבוהה ביותר תעזור במיוחד לשיווק בפייסבוק עבור העמוד שלך.

שיתוף בקבוצות בפייסבוק

דרך נוספת להגיע לקהל שלך בצורה אורגנית אשר לא עולה כסף בפייסבוק היא על ידי שיתוף בקבוצות רלוונטיות לתחום הפרסום שלך, אנשים רבים חברים בקבוצות שונות כמו מאורסים ומאורסות, אימהות, בייבי ועוד. שם ניתן לשתף את הפוסטים שלך, כמובן שלכל קבוצה יש חוקים שיש להכיר על מנת שנוכל לפרסם שם בלי “להציף” את עמוד הקבוצה יתר על המידה.

ניהול תחרויות כטריגר לשיווק בפייסבוק

אחת הדרכים להביא תנועה לעמוד הפייסבוק של וכמובן לקוחות חדשים הינו שימוש בהגרלות ותחרויות, אשר מטרתן היא להפיץ את הדף העיסקי שלך כך שיגיע לכמה שיותר אנשים, על ידי מתן הטבה ייחודית למשתפים, מגיבים וללחוצים לייק בעמוד שלך. חשוב לזכור שלתחרויות יש השפעה מדהימה מאחר והיא מגדילה את הקהל שלך בדף ובכך גורמת לחשיפה גדולה יותר של המוצר שלך.