הטיפים שיעזרו לכם בקידום ממומן בפייסבוק

קידום ממומן בפייסבוק נראה בעיני רבים כמשהו פשוט, המערכת על פניו נראית ידידותית, פייסבוק משקיעה אנרגיה כדי לשכנע אתכם לפרסם, והמשתמש כלומר אתם באמת עושים את זה, אלא מה הקמפיינים שאתם בונים הינם בדרך כלל ברירות מחדל, כדי לעשות קידום ממומן בפייסבוק כמו שצריך , יש להבין את המחשבה מאחורי פלטפורמת הפרסום של פייסבוק.

קידום ממומן בפייסבוק – לא מה שחשבתם!

מצד אחד פייסבוק רוצה שתפרסמו ותוציאו כסף על מנת שהיא כמובן תרוויח את הכסף, אך לעומת זאת יש לה מטרה נוספת, היא רוצה שהמשתמשים שלה אותם אנשים שאינם מפרסמים, לא ינטשו את הרשת כתוצאה מעודף פרסומות שנוחתות עליהם מכל מיני כיוונים, כתוצאה מזה פייסבוק פיתחו אלגוריתם מפלצתי על מנת לנתב את המודעות שלכם כך שהן תגענה רק לאנשים הרלוונטים.

סוגי הקמפיינים השונים בקידום ממומן בפייסבוק

פייסבוק מאפשרת סוגים שונים של פרסומים בחתך גס אלו הן האפשרויות:

• קידום עמוד להגדלת מספר הלייקים בעמוד

• קידום מעורבות בפרסום

• מודעת הפניה לאתר (לינק) או הורדת יישום

למעשה שתי האופציות הראשונות מטרתן ליצור מעורבות כלשהי בפרסום ואילו השלישית כל מטרה הינה קבלת לידים, באופן חד משמעי קמפיינים המבוססים ליצירת לידים הינם יקרים יותר וקשים יותר לפרסום!

חשוב להבין רשת הפייסבוק הינה רשת חברתית אל תכתבו פרסומות, תכתבו תכנים! תכנים שיעניינו אנשים כאלו שיגרמו להם ללחוץ לייק, לשתף ולאהוב את הדף שלכם.

השקיעו נכון את התקציב שלכם!

חשוב לדעת להשקיע את התקציב שלכם בצורה חכמה, כזו שתאפשר לכם לקבל מקסימום חשיפה ולא רק “לייקים”, דף עם הרבה לייקים לא בהכרח דף איכותי, התוכן שלכם בדף הוא שקובע, לכן השקיעו את התקציב שלכם גם בקידום פוסטים איכותיים.

החוקים של הפרסום בפייסבוק

למערכת הפרסום של פייסבוק יש חוקים, חשוב להכיר אותם וללמוד מה לא לעשות על מנת שאתם תוגדרו כמפרסמים איכותיים ומהימנים. כך לדוגמא אל תפרסמו תמונה בעלת יותר מ- 20% מלל על גבי התמונה וזה כולל את הלוגו שלכם. שימו לב מהם טווחי הגילאים המותרים לפרסום בכל תחום.

לסיכום קידום ממומן בפייסבוק הוא לא מה שהוא נראה, המערכת דיי פשוטה אך ההיגיון שעומד מאחורי קידום ממומן בפייסבוק הוא מורכב יותר, יש ללמוד את הדרך הנכונה לפרסם את המודעות שלכם ומה באמת יספק לכם את מה שאתם צריכים כדי להתקדם.