הטריקים שיעזרו לכם לקידום דף עסקי בפייסבוק

אז יש לכם דף עסקי, אבל אין לכם ממש מושג איך לתפעל אותו? מה האפשרויות שלכם בפרסום בפייסבוק, מה מותר ומה אסור? בואו נעשה היכרות קצרה עם הדף שלכם ונלמד מה הטריקים שיכולים לעזור לכם לקידום דף עסקי בפייסבוק.

לייקים זה לא כל העניין בקידום דף עסקי בפייסבוק

תאמינו או לא לייקים הם לא הדבר החשוב ביותר שקיים בפייסבוק, נכון שחשוב שהתפוצה שלכם תגדל אך רק בתנאי שהקהל שלכם רלוונטי לדף, איכותי, או חלילה פיקטיבי מכל מיני חוות לייקים ברחבי העולם.

קידום דף עסקי בפייסבוק ללא קידום ממומן- האם אפשרי ?

בעיקרון אתם יכולים להחזיק דף פייסבוק כמו שהוא אבל ללא קמפיינים ממומנים ברקע ההתקדמות שלכם תהיה איטית מאוד, לכם חשוב להשקיע גם בפן הזה בפייסבוק, לקידום ממומן בפייסבוק יש השפעה ישירה על הצמיחה של הדף שלכם.

תמונות זה שם המשחק בקידום בפייסבוק

שימו לב שאתם משקיעים בויזואליות של הדף שלכם, הן בתמונת הקאבר, הפרופיל וכמובן בתמונות הפוסטים השונות, על מנת לקבל אפקט מקצועי עליכם להיעזר באיש מקצוע, גרפיקאי, או מקדם מקצועי בפייסבוק. באופן חד משמעי ויזואליות בפייסבוק הינה בעלת משמעות גבוהה מאוד, הימנעו מלעלות קבצים או תמונות שאינם תואמים את הדרישות של פייסבוק.

השם של הדף שלכם אומר המון

הרבה אנשים אינם מודעים לכך, אבל מנוע החיפוש בפייסבוק משמש רבים ככלי לחיפוש אנשי מקצוע לכן חשוב להכניס בשם הפייסבוק שלכם גם את הפעילות העסקית שלכם, כך תוכלו לעלות התוצאות החיפוש של פייסבוק.

פייסבוק לא למכירות בלבד!

בעלי עסקים רבים חושבים שדף הפייסבוק שלהם הוא הזירה המרכזית למכירץ מוצריהם או שרותיהם, חשוב להפנים אנשים אוהבים לשמוע הצעות אבל במינון נכון, על תעמיסו על הקהל שלכם, תעניקו לו ערך מוסף, מעניין, מרגש כזה שמניע אותם לפעולה.

פעילות שוטפת ועקבית הצלחה בטוחה בקידום דף עסקי בפייסבוק

פתחתם דף עסקי בפייסבוק, אל תתייאשו תמשיכו להשקיע בו, ההשקעה שלכם תשתלם, חייבים לזכור שההתקדמות בפייסבוק היא איטית ובטוחה, על ידי פעולות עיקביות אתם מעלים את הרלוונטיות של הדף שלכם, צוברים קהל אוהדים איכותי, יוצרים עבודה חדשה לעתיד שלכם, החברים שלכם היום הם הלקוחות שלכם בעתיד לבוא.