הקמה וניהול קמפיין בפייסבוק – כל אחד יכול!

יש לכם עסק ולא חשוב מה גודלו, קטן בינוני או גדול, הפייסבוק היא פלטפורמה מצויינת עבורכם כדי לפרסם, למתג ולקדם את העסק שלכם. ענקיות התעשייה בתחום המשקאות, האופנה והכלכלה נעזרות בפייסבוק כדי להגביר את המודעות למותג שלהן ולחזק אותו. לכל אחד אשר מקים קמפיין פייסבוק יש מטרות שונות בהתאם למצבו. הפייסבוק מכיל בתוכו מיליארדי משתמשים היכולים להוות קהל רלוונטי והלקוח הבא שלכם. ניהול קמפיין בפייסבוק בצורה נכונה יכול להוביל אתכם קדימה ללא כל ספק.

ניהול קמפיין בפייסבוק ויתרונותיו על פני המתחרים

עסקים רבים מתלבטים בים פרסום ממומן ברשת הפייסבוק או האם כדאי להם להשקיע דווקא בפרסום ממומן בגוגל. ובכן התשובה לכך מורכבת מכמה תשובות.

ראשית אם ברצונכם למכור והרבה השילוב בין שתי האפשרויות הוא נוסחה מצויינת שלמעשה תניב לכם תוצאות טובות יותר, זאת כמובן בהתאם ליכולות התקציביות שלכם.

ישנו הבדל מהותי בין פרסום וניהול קמפיין בפייסבוק ובין ניהול קמפיין בגוגל, וההבדל הוא באיזה מצב אתה “תופס” את הלקוח שלך, כאשר אתם מפרסמים בפייסבוק אתם למעשה יוצרים גירוי אצל הלקוח הפוטנציאלי שלא בהכרח חשב לרכוש את מוצריכם, הוא כן הביע עניין בתחום אך אינו חיפש באופן ממוקד את המוצר, לעומת זאת כאשר אתם מפרסמים בגוגל הלקוח בעצם יצר פעולה ראשונית כדי לחפש את המוצר או השירות אותו הוא מעוניין לרכוש.

פילוח קהלים בפרסום ממומן בפייסבוק ובגוגל

ישנו הבדל חשוב ביותר באפשרויות פילוח הקהל בין שתי אפשרויות הפרסום שלכם. פייסבוק מאפשרת הגדרה רחבה יותר של פרמטרים וירידה עמוקה יותר לפרטים באשר לקהל אליו אתם מכוונים, גם בגוגל ניתן לפלח פרמטרים מסויימים כמו מיקום גיאוגרפי אך שאר הפרמטרים כמו: תחומי עניין, גילאים, זכר/נקבה אינם ניתנים לפילוח.

כמה זה עולה לכם?

לניהול קמפיין בפייסבוק ישנו יתרון משמעותי והוא נושא התקציב, הפרסום בפייסבוק נכון להיום זול משמעותית מפרסום בגוגל, במיוחד לאחר שגוגל הורידו את מודעות הצד, דבר אשר גרר עליה דרסטית במחיר לקליק על מילת המפתח, עקב תחרות גבוהה מאוד בשוק.

תגובות שרשרת כתוצאה משיתופים

אופציה חשובה ביותר שקיימת בפייסבוק וכמובן שאינה קיימת בגוגל היא נושא פרסום ושיתוף בקבוצות, כיום ישנן אלפי קבוצות בתחומים שונים, קבוצות אלו מאפשרות לך לשתף מידע עסקי, כמו מבצעים, טיפים, המלצות ועוד, אשר יגבירו את החשיפה של הדף העסקי שלך. זהו פרמטר חשוב ביותר בכל אשר קשור לפרסום בפייסבוק.